[vc_row css=”.vc_custom_1517988038883{background-color: #f7f7f7 !important;}”][vc_column width=”1/6″][/vc_column][vc_column width=”2/3″][vc_column_text]Un antreprenor este o persoană care transpune ideile și oportunitățile de piață în acțiuni concrete. În contextul acestui curs oportunitatea de piață înseamnă posibilitatea creării unei afaceri noi, fie că e vorba de o activitate comercială, non-profit sau orice altă activitate inițiată în sânul unei companii.

Cursul nostru de antreprenoriat te va ajuta sa dobandesti încrederea și mentalitatea necesară dezvoltării unei afaceri de succes folosind principiile celor mai apreciati antreprenori si experti in domeniu  precum: Eric Rise (Lean Start), Alexander Osterwalder (Business Model Generation si Value Proposition Design), Steve Blank (Cutomer Development) sau Bill Aulet (Disciplined Entrepreneurship).[/vc_column_text][vc_single_image image=”408″ img_size=”full”][/vc_column][vc_column width=”1/6″][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][ultimate_heading main_heading=”Despre ce vei invata la acest curs” spacer=”line_only” spacer_position=”middle” line_height=”3″ line_color=”#1464f7″ main_heading_font_size=”desktop:40px;” line_width=”300″ main_heading_margin=”margin-top:-96px;”][/ultimate_heading][vc_empty_space][vc_row_inner][vc_column_inner width=”1/3″][icon_counter border_size=”1″ border_color=”#a4a4a4″ icon_type=”custom” icon_img=”id^407|url^https://ptic.ro/wp-content/uploads/2018/02/Analiza-mediului-de-afaceri-_jpg.jpg|caption^null|alt^null|title^Analiza mediului de afaceri _jpg|description^null” img_width=”200″ bg_color=”” block_title_front=”Analiza oportunitatii” block_desc_back=”Inainte de a incepe o afacere este important sa cunosti mecanismele si fortele care gestioneaza si influenteaza industria in care intri. Vei analiza mediul extern al afacerii din perspectiva economica, politica sau concurentiala. Odata inteles contextul, vei analiza mediul intern identificand punctele forte si slabe sau oportunitati neexploatate in piata.” height_type=”ifb-custom-height” box_height=”400″ title_font_size=”desktop:32px;”][icon_counter border_size=”1″ border_color=”#a4a4a4″ icon_type=”custom” icon_img=”id^400|url^https://ptic.ro/wp-content/uploads/2018/02/Canalele-de-distributie-_jpg.jpg|caption^null|alt^null|title^Canalele de distributie _jpg|description^null” img_width=”200″ bg_color=”” block_title_front=”Canalele” block_desc_back=”Comunicarea, distributia si vanzarea produselor reprezinta interfata companiei cu clientii. Canalele sunt punctele de intersectie ale clientilor cu afacerea ta si influenteaza pozitiv sau negativ experienta acestora. In acest modul va trebui sa legi modul in care interactionezi cu fiecare segment in parte.” height_type=”ifb-custom-height” box_height=”400″ title_font_size=”desktop:32px;”][icon_counter border_size=”1″ border_color=”#a4a4a4″ icon_type=”custom” icon_img=”id^401|url^https://ptic.ro/wp-content/uploads/2018/02/Parteneri-cheie_jpg.jpg|caption^null|alt^null|title^Parteneri cheie_jpg|description^null” img_width=”200″ bg_color=”” block_title_front=”Partenerii cheie” block_desc_back=”In aceasta sectiune vei invata despre partenerii cheie ai facerii, colaboratori, potentiali furnizori si alti terti importanti pentru afacerea ta. Exista trei motivatii majore pentru inchierea unor parteneriate precum: optimizarea activitatii si obtinerea economiilor la scara larga, reducerea riscului si incertitudinii, accesarea unor resurse specifice.” height_type=”ifb-custom-height” box_height=”400″ title_font_size=”desktop:32px;”][icon_counter border_size=”1″ border_color=”#a4a4a4″ icon_type=”custom” icon_img=”id^397|url^https://ptic.ro/wp-content/uploads/2018/02/Structura-costurilor_jpg.jpg|caption^null|alt^null|title^Structura costurilor_jpg|description^null” img_width=”200″ bg_color=”” block_title_front=”Structura costurilor” block_desc_back=”Aceasta sectiune cuprinde cele mai importante costuri operationale pe care le implica realizarea si vanzarea produselor. Costurile fixe sau variabile vor fi estimate cu usurinta dupa cunoasterea activitatilor, resurselor si partenerilor cheie. ” height_type=”ifb-custom-height” box_height=”400″ title_font_size=”desktop:32px;”][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/3″][icon_counter border_size=”1″ border_color=”#a4a4a4″ icon_type=”custom” icon_img=”id^402|url^https://ptic.ro/wp-content/uploads/2018/02/Produsul-_jpg.jpg|caption^null|alt^null|title^Produsul _jpg|description^null” img_width=”200″ bg_color=”” block_title_front=”Produsul” block_desc_back=”Care este motivul pentru care ar cumpara clientii de la tine? Cum trebuie sa arate produsul pentru a satisface nevoile clientilor? Cu ce te diferentiezi de concurenta? Acestea sunt doar cateva intrebari la care vei raspunde in acest modul, intrebari care te vor ajuta sa creezi un produs pe care clientii sa-l cumpere.” height_type=”ifb-custom-height” box_height=”400″ title_font_size=”desktop:32px;”][icon_counter border_size=”1″ border_color=”#a4a4a4″ icon_type=”custom” icon_img=”id^394|url^https://ptic.ro/wp-content/uploads/2018/02/Relatiile-cu-clientii-_jpg.jpg|caption^null|alt^null|title^Relatiile cu clientii _jpg|description^null” img_width=”200″ bg_color=”” block_title_front=”Relatiile cu clientii” block_desc_back=”Strategia relatiilor cu clientii include metodele pe care le vei alege pentru a-i atrage, a-i mentine alaturi de tine si a creste valoarea sau cantitatile produselor/serviciilor vandute. Vei decide cum vei integra si armoniza toate aceste strategii cu restul componentelor afacerii.” height_type=”ifb-custom-height” box_height=”400″ title_font_size=”desktop:32px;”][icon_counter border_size=”1″ border_color=”#a4a4a4″ icon_type=”custom” icon_img=”id^399|url^https://ptic.ro/wp-content/uploads/2018/02/Activitati-cheie.jpg|caption^null|alt^null|title^Activitati cheie|description^null” img_width=”200″ bg_color=”” block_title_front=”Activitatile cheie” block_desc_back=”Fiecare business are un set de activitati cheie pe care trebuie sa le faca eficient si operativ. Cheia acestui modul este sa te ajute sa identifici principalele activitati pentru a crea produse, vinde si genera venituri. Productia, rezolvarea problemelor sau retelele sunt cateva din cele mai importante categorii de activitati.
” height_type=”ifb-custom-height” box_height=”400″ title_font_size=”desktop:32px;”][icon_counter border_size=”1″ border_color=”#a4a4a4″ icon_type=”custom” icon_img=”id^410|url^https://ptic.ro/wp-content/uploads/2018/02/Presenting-bmc-_jpg2.jpg|caption^null|alt^null|title^Presenting bmc _jpg2|description^null” img_width=”200″ bg_color=”” block_title_front=”Pitch deck” block_desc_back=”Un set de 10-14 slide-uri in Power Point esentiale pentru a capta si prezenta intr-un format vizual cele mai importante informatii referitoare la afacerea ta. Pitch deck-ul este util in atragerea potentialilor investitori si prezentarea afacerii intr-o maniera dinamica.” height_type=”ifb-custom-height” box_height=”400″ title_font_size=”desktop:32px;”][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/3″][icon_counter border_size=”1″ border_color=”#a4a4a4″ icon_type=”custom” icon_img=”id^396|url^https://ptic.ro/wp-content/uploads/2018/02/Segmentele-de-piata-_jpg.jpg|caption^null|alt^null|title^Segmentele de piata _jpg|description^null” img_width=”200″ bg_color=”” block_title_front=”Segmentele” block_desc_back=”Clientii sunt inima oricarei afaceri. Fara un numar semnificativ de clienti nicio companie nu poate supravietui. Pentru a le satisface cat mai bine nevoiele, acestia trebuie impartiti in mai multe segmente cu nevoi, comportamente si alte atribute asemanatoare.” height_type=”ifb-custom-height” box_height=”400″ title_font_size=”desktop:32px;”][icon_counter border_size=”1″ border_color=”#a4a4a4″ icon_type=”custom” icon_img=”id^398|url^https://ptic.ro/wp-content/uploads/2018/02/Structura-veniturilor.jpg|caption^null|alt^null|title^Structura veniturilor|description^null” img_width=”200″ bg_color=”” block_title_front=”Fluxurile de venituri” block_desc_back=”In acest modul vei trasa principalele modalitati de a aduce bani in firma. Trebuie sa te intrebi cat sunt dispusi clientii tai sa plateasca pentru produsul tau? Ce mecanisme de tarifare vei folosi? Vanzare unica, abonamente lunare, licentiere, inchiriere?” height_type=”ifb-custom-height” box_height=”400″ title_font_size=”desktop:32px;”][icon_counter border_size=”1″ border_color=”#a4a4a4″ icon_type=”custom” icon_img=”id^395|url^https://ptic.ro/wp-content/uploads/2018/02/Resurse-cheie_jpg.jpg|caption^null|alt^null|title^Resurse cheie_jpg|description^null” img_width=”200″ bg_color=”” block_title_front=”Resursele cheie” block_desc_back=”Orice afacere are nevoie de anumite resurse pentru a functiona eficient. Ponderea si importanta acestor resurse difera de la un tip de afacere la altul. Unele afaceri necesita bunuri si mijloace fixe, altele au nevoie de resurse intelectuale (licente, francize, drepturi de autor). Resursele materiale sunt cruciale in industriile creative, iar cele financiare in domeniile care rotesc marfuri sau materii prime.” height_type=”ifb-custom-height” box_height=”400″ title_font_size=”desktop:32px;”][/vc_column_inner][/vc_row_inner][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][ultimate_heading main_heading=”Facilitatori si lectori” spacer=”line_only” spacer_position=”middle” line_height=”3″ line_color=”#1464f7″ main_heading_font_size=”desktop:40px;” line_width=”300″ main_heading_margin=”margin-top:-96px;”][/ultimate_heading][vc_empty_space][vc_row_inner][vc_column_inner width=”1/2″][vc_single_image image=”321″ img_size=”400×400″ alignment=”center”][ultimate_heading main_heading=”Laviniu Chis – Facilitator”]Fondator si ganditor strategic in cadrul mai multor companii din domeniul consultantei pentru dezvoltarea afacerilor, formarii profesionale, IT.

Experienta de peste 11 ani in domeniul consultantei pentru managementul afacerilor, 8 ani in domeniul formarii profesionale, 5 ani in domeniul accesarii finantarilor nerambursabile.[/ultimate_heading][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/2″][vc_single_image image=”449″ img_size=”400×400″ alignment=”center”][ultimate_heading main_heading=”Gina Tamas – Lector”]Antreprenor si consultant in management intr-o firma care imbina cercetarea stiintifica si inovarea in dezvoltarea ideilor de afaceri (Research Development Innovation Partners).

De profesie economist, cu studii in cercetare, formare, manager de proiect sau antreprenoriat si inovare, stimuleaza cu succes creativitatea celor care vor sa se lanseze in lumea antreprenorilor.[/ultimate_heading][/vc_column_inner][/vc_row_inner][/vc_column][/vc_row]