Invităm toți viitorii antreprenori din cadrul proiectului Startup Air să ni se alăture joi, 28 februarie, începând cu orele 16:00, la evenimentul de networking de luna aceasta.

Evenimentul va fi găzduit de Cluj Hub (pe Str. Ferdinand 22-26, în magazinul Central, Cluj-Napoca).

Sesiunea din luna februarie se concentrează în jurul achiziției de clienți și a vânzărilor la început de drum. Tema evenimentului va fi „Accelerarea vânzărilor într-un start-up”.

Ne vom întâlni cu reprezentanți ai mediului business, care ne vor împărtăși din experiența lor vastă în vânzări, fie ele business-to-business sau business-to-client. Veți avea ocazia să vă lăsați inspirați, să învățați, să puneți întrebări și să cunoașteți atât persoane cu experiență, cât și alți viitori antreprenori, care au pornit pe același drum ca și voi.

Anterior sesiunii de networking va avea loc un seminar de economie circulară, activitate obligatorie pentru beneficiarii din proiect. Pentru acest seminar sunt disponibile max. 15 locuri.

Participarea la ambele evenimente (seminar de economie circulară și sesiunea de networking) este gratuită, dar se poate face doar în baza înscrierii prin formularul de mai jos și în limita locurilor disponibile. Pentru sesiunea de networking nu există limită de participanți și aceasta este deschisă publicului, nu doar participanților din proiectul Startup Air.

Aici puteți consulta agenda evenimentului.

La sesiunea de networking ne vor onora cu prezența:

 

  • Sandu Băbășan – CEO Blugento
Sandu Băbășan, antreprenor cu peste 14 ani experiență de business în domeniul IT, este în prezent CEO al companiei Blugento SA, un SaaS (Software as a Service) pe segmentul eCommerce, lansat în 2016. Este acționar în companiile iVox Research (cercetare de piață), CashControl (aplicație de management financiar) și a fost partener din 2009 în agenția de web development MindMagnet Software – agenție din care a făcut full-exit în anul 2018.
  • Cosmin Moise – CEO Banzice

Cosmin Moise este inginer în domeniul prelucrării lemnului și de peste 7 ani lucrează în domeniul vânzărilor. Diferitele business-uri pe care le adminstrează oferă utilaje industriale pentru prelucrarea lemnului și sunt concentrate pe vânzări business-to-business.

  • Dumitru Sîrbu – General Manager REBS (Real Estate Business Solutions)

Povestea REBS este una de identificare a unei nevoi, de testare a unui produs și de evoluție constantă. Dumitru se alătură invitaților la sesiunea de networking de luna aceasta cu o experiență de peste 10 ani în domeniul imobiliarelor și ulterior al vânzărilor.

  • Radu Șerfezeu – Account Manager REBS (Real Estate Business Solutions)

Activ în domeniul vânzărilor încă din perioada facultății, Radu a evoluat atât în mediul ONG, cât și în mediul business. A condus departamentul financiar al clubului Rotaract, a co-fondat o cafenea în orașul său natal și de 2 ani este responsabil de vânzări pentru o soluție software în domeniul imobiliar.

Cei 4 invitați vă vor răspunde la orice întrebare ați avea legată de accelerarea vânzărilor într-o afacere aflată la început de drum.

Vă mulțumim pentru interes și vă așteptăm la eveniment!